Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Algemene Ledenvergadering 27 maart 2021

12 maart 2021 12:00

Op zaterdagmiddag 27 maart zal om 16:00 de online Algemene Ledenvergadering worden gehouden. In deze vergadering wordt gestemd over de jaarrekening seizoen 2019-2020, bestuurswisselingen en een aanvulling op de statuten.

Op zaterdag 27 maart wordt om 16:00 de Algemene Ledenvergadering gehouden. Vanwege de coronamaatregelen wordt dit een digitale editie. Blended Connect zal hierbij de techniek verzorgen.

Aanmelden ALV
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor het bijwonen van de ALV. De leden die zich hebben aangemeld ontvangen zaterdag in de loop van de ochtend een email met de inloggegevens. Heb je deze niet voor 12.00 uur ontvangen, neem dan contact op met onze secretaris via [email protected].

Digitaal spreekuur
Tijdens de vergadering is het beperkt mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan, dit vanwege de verwachte aantal deelnemende leden en de technische beperkingen hierbij. Het is wel mogelijk om tijdens de vergadering vragen in te dienen die dan behandeld worden. Om toch met elkaar het gesprek te voeren organiseerde het bestuur afgelopen week twee digitale spreekuren via Zoom sessies.

Deze sessies werden gehouden op dinsdag 23 maart en donderdag 25 maart jl. Hierbij werden leden die voorafgaande aan de Algemene Ledenvergadering vragen hebben, verzocht zich aan te melden bij de secretaris. Bij de zoomsessie van 23 maart was ook een lid van de kascontrolecommissie aanwezig.

Stemmen
Het is mogelijk om tijdens de vergadering te stemmen, maar omdat het nu digitaal gaat, kan het ook vooraf. Het is dan niet nodig om iemand een machtiging te geven. Alle leden ontvangen woensdagochtend, 24 maart a.s. per email een unieke stemcode met instructies. Vanaf dat moment tot punt 9 op de agenda tijdens de Algemene Ledenvergadering kunt u stemmen.

Bij de secretaris kunnen de verslagen van de ALV's, de jaarverslagen en de jaarrekening worden opgevraagd.

1. Opening, agenda & uitleg ALV in digitale vorm
  2. Mededelingen
  3. Vaststelling verslag ALV 3 juli en 4 september 2020
  4. Vaststellen jaarverslag Secretaris
  5. Jaarrekening 2019-2020
  6. Verslag kascontrolecommissie
  7. Bestuurswisselingen*
  8. Statutenwijziging
  9. Update commissie ledentaken
  10. Start jubileumjaar (sluiten stemming)
  11. Uitslag stemming
  12. Update financiële situatie
  14. Lid van verdienste
  15. Sluiting

* Aftreden volgens rooster Dick Blonk, secretaris en waarnemend bestuurslid voetbalzaken senioren. Dick heeft aangegeven niet herkiesbaar te zijn. In de vacature die is ontstaan door het aftreden van Dick Blonk, stelt het bestuur voor Gerda Boere te benoemen als secretaris.
Tussentijds aftreden van Michael Veenbrink, bestuurslid voetbalzaken jeugd*. In de vacature die is ontstaan door het aftreden van Michael Veenbrink, stelt het bestuur voor Gerhart de Jong als bestuurslid voetbalzaken jeugd te benoemen. Voor de vacature Bestuurslid voetbalzaken senioren is nog geen opvolger gevonden. Een kandidaatstelling door stemgerechtigde leden dient schriftelijk en uiterlijk zeven dagen voor de algemene ledenvergadering bij de secretaris aangemeld te worden, te ondertekenen door ten minste 10 stemgerechtigden leden en vergezeld te gaan van een ondertekend curriculum vitae en bereidheidsverklaring van de kandidaat.

Bron: Sportlust'46

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!