Cookie beleid Sportlust'46

De website van Sportlust'46 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Geslaagde tweede bijeenkomst Businessclub Cromwijck

Geslaagde tweede bijeenkomst Businessclub Cromwijck

15 maart 2024 13:00

Patrick Verdoold

Op donderdag verzorgde onze oud eerste elftalspeler Ruud van Doornik een interessante bijeenkomst over sportmarketing. Na een heerlijk buffet, vertelde Ruud over het ontstaan van sportmarketing in Nederland met historische en actuele voorbeelden.

DSC02550.jpg


Donderdag 14 maart 2024 was een avond die voor velen in het teken stond van nieuwe kennis en netwerken. De Businessclub Cromwijck had zijn tweede bijeenkomst van het seizoen, en deze keer stond het thema sportmarketing centraal. Een onderwerp dat, zoals we zouden ontdekken, veel meer omvat dan op het eerste gezicht lijkt.

Zoals gebruikelijk bij de bijeenkomsten van onze businessclub, begonnen we de avond met een heerlijk buffet. Deze keer verzorgd door Smolders Partyservice. Het was de perfecte gelegenheid om te netwerken en bij te praten met collega-ondernemers en sponsoren. Maar de ware reden voor onze samenkomst was natuurlijk de presentatie van Ruud van Doornik over sportmarketing.

Ruud, een expert op het gebied van sportmarketing, nam ons mee terug in de tijd. Hij begon zijn verhaal bij Maarten de Vos, die hij de grondlegger van sportmarketing in Nederland noemde. Aan de hand van diverse voorbeelden liet Ruud zien hoe de Vos de basis legde voor wat nu een bloeiende industrie is.

Na deze historische inleiding, bracht Ruud ons naar het heden en de huidige ontwikkelingen binnen de sportmarketing. Hij benadrukte het belang van deze vorm van marketing met een aansprekend voorbeeld: de samenwerking tussen Feyenoord en Droomparken. Dit voorbeeld illustreerde perfect hoe sportmarketing niet alleen de sport ten goede komt, maar ook een enorme boost kan geven aan merken en bedrijven.

Na Ruuds presentatie was er ruimte voor vragen. Dit leidde tot interessante discussies en gaf iedereen de kans om dieper in te gaan op specifieke aspecten van sportmarketing. De avond werd afgesloten met een gezellige borrel, waarbij de gesprekken voortgezet werden en de netwerken versterkt.

De Businessclub Cromwijck staat niet stil. We organiseren diverse bijeenkomsten per seizoen, elk met een uniek thema en spreker. Onze volgende bijeenkomst is bijvoorbeeld een bezoek aan de uitwedstrijd tegen UNA op 11 mei 2024. Een perfecte gelegenheid om in een informele sfeer te netwerken en tegelijkertijd te genieten van een spannende voetbalwedstrijd.

Ben je geïntrigeerd door de mogelijkheden van sportmarketing? Of ben je benieuwd naar wat onze businessclub nog meer te bieden heeft? Neem dan gerust contact op met Michel Verheijen via [email protected]. We staan altijd open voor nieuwe leden en partners die samen met ons willen groeien en leren.

De bijeenkomst van 14 maart heeft weer eens laten zien hoe waardevol het is om samen te komen en kennis te delen. Sportmarketing is een veld dat constant in ontwikkeling is en kansen biedt voor zowel de sportwereld als het bedrijfsleven. Bij Businessclub Cromwijck blijven we deze ontwikkelingen op de voet volgen en delen we graag onze inzichten met jou. Tot de volgende keer!


Ontwerp_zonder_titel_7.png

Bron: Sportlust '46
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!